• Uppdaterad

För att du ska få support effektivt är det viktigt att ärendet innehåller nödvändig information.

Tänk på att få med följande:

 

Rubrik/Ämne: Vad handlar ärendet om.

Problembeskrivning: Beskriv själva problemet, helst med skärmbilder, så att det framgår vad det är som går fel eller vad som är problemet.

Eventuella felmeddelanden: Kopiera gärna meddelandet.

Exakta namn: Ange exakt namn på Grupp, Uppgift, Planering, Person (mailadress) osv.

Vem har problemet: Mailadress (Ge exempel om det är flera)

 

Exempel på ärende som innehåller tillräcklig information för att börja hantera det direkt:

Hej,

larare1@exempel.se öppnar via datorn app.haldor.se utvecklingssamtalet "Utvecklingssamtal 16/6" på Elevängens Skola skapat för mentorsgruppen "Klass 3A mentor". Öppnar mötesinstans för elev1@exempel.se.

När man försöker titta på omdömet visas en laddindikator men inget mer händer och inget felmeddelande visas.
Detta gäller samtliga mentorer för denna grupp, t.ex. larare2@exempel.se, men inte för andra mentorer på skolan.

Senaste försöket gjordes 2021-11-10 13:27 av larare1@exempel.se.

 

blobid0.png

Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

Var denna artikel till hjälp?